Monday, October 26, 2009

PrA - GraDuaTiOn DiNNeR

Afta all the days yang mereka telah lalui… afta too many hardworks, tears, laugh...kini mereka telah pun bergelar graduan. Mama sempat menghadirkan diri ke pra-graduan dinner. Actually setelah semua yang berlaku.. walaupun tentang itu telah tamat .. hati ini sebenarnya tertutup untuk menghadiri majlis ini. Its hard to forgive apatah lagi forget. Tapi disebabkan merekalah sumber kekuatan mama selama disini.. mama gagahi jua untuk meraikan mereka. Mereka yg mama maksudkan adalah mentee2 mama. Ya Allah, terima kasih kerana meminjamkan mereka pada ku biarpun sebentar cuma. Namun mereka talah mewarnai kehidupan ku. Kadang2 aku terfikir, mungkin tanpa mereka aku telah lama rebah.


Areel, kash, boi, izmie, adik n eita.. tahniah atas kejayaan kalian semua. Semoga hari2 mendatang menjanjikan kebahagian buat kalian semua. Jangan nakal2.. journey out there masih lagi jauh. Gapai impian kamu semua. Saya doakan yang terbaik buat kalian. Terima kasih untuk hari2 yang telah kita lalui. Terima kasih juga atas segala-galanya. Saya bangga dengan kalian. Maaf sekiranya saya penah menguris perasaan kalian. Tapi kalian segalanya untuk saya di sini. Kalian adalah antara yang terbaik.


Aku ingatkan aku tabah.. rupanya aku kalah lagi bila menatap mereka. Air mata jatuh lagik. Sukarnya melepaskan mereka pergi. Kadang2 aku rasa benar seperti lirik lagu pelangi petang… “Engkau tiba bagaikan pelangi, Tak bercahya namun kau berseri, Tapi cukup menghiburkan, Hati ini… Seharian waktu bersamamu, Tak terasa saat yang berlalu, Bagai pelangi petang kau kan pasti, Pergi jua...”


- -da performance..--

- -areel da bosan..--

- -areel on da stage..--

- -kash on da stage..--

-- my lil tiny sis.. eita .. --

-- mengapa ada insan yg cemburukan kami?? .. --


-- my beloved person plus hope at here ..
..areel, me, ieta, kash n boy..
another 2 person missing in action.. adik n izmie --
(when will we can chat as before???)

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change,
from whatever

We will still be, friends forever

No comments: