Wednesday, February 2, 2011

semasa n3 nie ditaip.. wan nyang sedang menjalani pembedah di hospital sungai buloh. risau??? maunyer tak.. rasa nya hanya jasad jer berada kat kolej nie... hati dan fikiran da sampai ke bilik bedah HSB. kalau diikutkan hati.. nak jer aku terbang ke sana skang nie... kelas pun da abes.. juz menanti waktu untuk pulang jerrrr........

doan dan harapan, agar wan nyang sihat2 lepas pembedahan nie dan pembedahan berjalan lancar. baru2 nie wan nyang kater dia menyusahkan anak2 n cucu2 sebab dok berulang alaik sg buloh jaga dia... x susah mana pun.. apalah sangat yang kami wat nie berbanding pengorbanan wan nyang untuk mak dan adik2 dan cucu dan cicit dari kecik sampai besar...

masa ari ahad tuh.. tengok mak, achik n induk layan wan nyang tersentuh hati mama... mampukah mama tuk berbuat demikian sekira tiba masanya? doakan mama mampu untuk melakukan yang terbaik untuk wan dan yang lain2...



lamanya lagik waktu untuk pulang... semoga pembedahan itu berjalan lancar... semoga wan nyang akan lebih sihat lepas ini.......

2 comments:

Huszaini said...

wan nyang dah sihat ke? harap2 dah sihat!

macam mana dengan kembar? siannya dia.. harap2 tak teruk.. moga cepat sembuh ya!!

Love... said...

huszaini..
thanx for drop by...
wan nyang da beransur sihat...
da lil twin.. still on proses penyembuhan. jumper doc kater tulang tuh akan bercantum sendiri..
pun da jumpa tukang urut tuk patah.. ada dua sesi lagik kena repeat..
huhuhu...
next week 1st appoinmnet ngan ortopedic.. takut nak jumper n dengar apa kata dia...
whatever pun.. thanx atas doa