Friday, March 27, 2009

TeRiMa KaSiH

Terima Kasih Guru

Masih jelas diminda
bisikan suaramu..memanggil
Di situ langkahku bermula
mengejari cita..kau disisi

Lantas ku utuskan
lagu untuk menyatakan
terima kasih guru
kerna hulur tanganmu

ku menghargai setulus jiwaku
bicaramu guru
kan ku ingat selalu
menjadi azimat
hingga ke akhirnya

Guru..ibarat pelita
sentiasa menyinar
kamar hidupku..
Guru..kau pewaris ilmu
mendidik diriku
hinggaku berjaya

Andai diberi peluang
inginku terbang tinggi
di awangan kanku petik
bintang-bintang
ku jadikan hadiah untukmu
moga tuhan merahmatimu
Terima Kasih..

Terima kasih puan, selama puan mengajar saye, selama saye berada di KPMB ni, saye rase bnyak terhutang budi dengn puan.. tkde ape y lebih berharge dari jasa2 puan y tk pernah bosan dengan kerenah saye dan kawan2 saye.. dalam mengajar, n marking assgnment ktrng.. terima kasih puan..

berat hati ni nak tinggalkan KPMB n lect2 kesayangan saya mcm puan.. saye akan sentiasa ingat pada puan, insyaallah, umur panjang, kite berjumpe lagi.. terima kasih puan... :) doakan kejayaan saye..


-Akhmal Hisham b Mohd Mishani-




actually... this morning... i got email which contain the above words.. terima kasih akhmal...berat hati untuk melepaskan mereka pergi.... tapi itu sudah ketentuanNya...
semoga kalian berjaya diluar sana.

buat akhmal dan rakan2...
terima kasih kerana pernah mewarnai hari2 saya di sini...
terima kasih atas pertemuan....
terima kasih atas kerjasama selama ini...
terima kasih atas semua idea...
terima kasih kerana bersabar dengan segala karenah saya...
terima kasih kerana sudi menerima saya walau ada ketika saya marah2..
"marah bukan bermakna benci.. tetapi tanda sayang..."
terima kasih atas budi bahasa
terima kasih untuk semua kenangan..
terima kasih untuk semua usaha...

saya bukanlah yang terbaik...
tetapi kalian antara yang terbaik yang penah saya temui disini...
semoga akhmal dan rakan2 berjaya dalam hidup...
berjaya mengejar cita-cita
berjaya menjadi anak2 yang soleh dan solehah dan membanggakan kedua ibubapa..

terima kasih buat segalanya....

No comments: