Friday, April 2, 2010

THEY TURN TWO :)


alhamdulillah... kini kedua2nya da berumur 2 tahun. dan 2 tahun juga mereka mewarnai kehidupan papa dan mama.. sepanjang kehadiran mereka, x penah terlintas apa2 kekesalan. penah ada insan yang bertanya.. tentu sukar untuk menjaga kembar... ... mama hanya mampu tersenyum.. sebab mereka adalah anugerah terindah sepanjang perkahwinan kami. terlalu lama kami mengharapkan cahayamata untuk mewarnai rumahtangga kami... tapi Allah itu Maha Adil.. setelah bertahun2 kami menunggu, lantas dianugerahkanNYa kami kembar. alhamdulillah... the more the merrier.. hehehe..

kini.. usia mereka telah mencecah 2 tahun. makin hari makin terserlah kelainan diwajah mereka lantaran mereka adalah kembar tidak seiras. attitude yang berbeza.. tapi tetap membahagiakan kami. kadang2 geram bile mereka menangis... kadang2 tertawa melihat keletah mereka. berbunga2 perasaan ini.. tak dapat digambarkan dengan kata2.

di dalam usia mereka yg kecil nie.. mereka kini ditemani dengan seorang adik. walaupun kecil, namun mereka cuba untuk memperlihatkan kasih sayang mereka terhadap adik. penah sekali mama bawa mereka keluar, dan ada insan yg memohon untuk memegang adik mereka.. tiba2 kedua2nya menangis x membenarkan adik mereka diambil oleh orang lain. semoga ikatan persaudaraan antara mereka tetap utuh biarpun masa akan berlalu pergi.

sayang mama ilham adlina dan ilham ardini... mama sayang kamu berdua.. x tergambar dengan perkataan bagaimana mama menyayangi kamu.. semoga kamu terus membesar dengan sempurna dan sihat2 selalu... lot of kisses from mama,.....

No comments: