Monday, October 18, 2010

AloNg nak Ape???

berbunga2 sungguh hati ini bila mendapat panggilan telefon dari mak kat madinah. walaupun sekejap.. tapi saya sungguh happy... kalah masa saya dok UUM dulu.... semalam mak kol.. bagitahu mak sihat2 kat sana. ayah pun sama sihat2 jer. alhamdullillah. setalah seminggu di madinah, insyaallah, hari nie, mereka akan ke bumi Mekah pula.

mak tanya nak beli ape??? saya x tahu nak cakap nak aper.. sebab dalam kepala saya.. saya cuma nak mak n ayah selamat mengerjakan ibadah haji dan selamat pulang ke tanah air.. lebih pada tu, saya nak mak n ayah sihat2 jerr...

itu aje yg saya mahukan.. oohh.. adel dan dni sudah mengerti sekarang yang wan n atok mereka x der. siap cakap .. "wan x de.. wan g majid.. atok mayang.. nek tebang..". means.. "wan x der.. wan g masjid.. atuk g sembahyang... naik kapal terbang....".

mak ayah.. semoga dapat menjalani ibadat dengan tenang di sana... along doakan semuanya ok. kami kat sini sihat2 selalu... apit pun x kuar tengah2 malam... alang pun sama... ateh tengah sibik nak exam.. bang ngah n kak ngah sihat2 jerr... mak.. ayah... jangan risaukan kami. sayang mak.. sayang ayah..



No comments: